Konverzní kit ENA 1000W/48V zadní kolo
Popis
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
-
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
-
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
-
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
-
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
-
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
-
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
-
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
-
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
-
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
-
Sada náhradních konektorů
-
Maximální rychlos - až 45 Km/h
-
Počet otáček: max. 390 rpm
-
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
-
Hmotnost kola: 7,3 Kg
-
Hmotnost balení: 11,5 Kg
-
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!
Umístění pohonu | Zadní |
Výkon pohonu | 1000 W |
Hmotnost | 6,4 Kg |
Volnobněžka | Ne |
Vestavěná převodovka | Ne |
Možnost rekuperace | Ne |
Točivý moment | 27,3Nm/48V |
Výkon | 1000W/48V |
Montážní šířka | 135 mm |
Napětí | 48V |
Magnety | 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů |
Průměr | 243 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.